Alliansfritt Sverige har passerat anständighetens gräns!

Jag upprörs över att bloggen Alliansfritt Sverige har passerat den gräns ingen anständig Nätrot får överstiga. De sällar till den grupp av onämnbara som använder ordet ”rasar” i en rubrik. Jag frågar mig när rubriken ”megablocktomatrödchock” kommer.

NetRoots | SAP | Pingat på Intressant| Politometern.

Etiketter: , , , ,

10 svar to “Alliansfritt Sverige har passerat anständighetens gräns!”

  1. Björn Fridén Says:

    S-bloggarna i nytt storbråk?

    Sparring…/Peter

  2. Leif Says:

    ”Rasar” du över rubriken eller ”rasar” du över innehållet?
    Vilket är viktigast?

    1.Jag ”rasar” aldrig.
    2. Innehållet är lysande, rubriken är kass.
    3- Om jag skulle ”rasa” mot något vore det mot rubriken ”rasa”. /Peter

  3. kenneth eriksson Says:

    Jag fattar fan ingenting.

  4. Henrik Vallgren Says:

    Vad hade du tyckt om en blogg som hette Sossefritt Sverige?

    Centern hade en partiledare som ville ”avsossifiera” Sverige. Jag säger bara ”Kör hårt”. /Peter

  5. kickinorman Says:

    hahaha….

  6. Af Dunkelspel Says:

    Till Hr Vallgrens upplysning kan jag meddela att det finns ett flertal bloggar maskerade som nyhetsmedia som utan vidare kunde kallat sig ett sossefritt Sverige.

    His masters voice(DN),Aftonslasken,Excessen och Svd-

  7. Henrik Vallgren Says:

    Att avsossefiera handlar om att mildra bidragsberoende och stärka medborgare och företag. En självklar agenda för de politiska krafter som inte såg poängen i att jaga IKEA och Tetra Pak utomlands.

  8. Britta Sethson Says:

    ska vi diskutera semantik nu i stället för politik ????

    Definitivt /Peter

  9. Lassalle Says:

    Henrik Vallgren.
    Besynnerligt,jag var på IKEA i går och käkade varmkorv och butiken låg i Uppsala.Enl. obekräftade rykten så lär det finnas en och annan butik i övriga landet (Sverige alltså).

  10. Henrik Vallgren Says:

    Lassalle:
    Varuhusen ägs av av koncernen som flyttade utomlands. Var tror du att vinsten hamnar?

    http://www.svd.se/opinion/ledarsidan/meidners-budskap-inga-familjeagda-foretag-i-sverige_5948193.svd

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 1 193 andra följare

