Kommer Valterssons ultimatum att fungera?

”Välj mig eller också drar jag”

Mikaela Valtersson ställer ultimatum. Frågan är om det kommer att fungera.

Om miljöpartisterna är som jag blir reaktionen ”men så dra då”.

NetRoots | SAP | Pingat på Intressant| Politometern

Etiketter: , , ,

Ett svar to “Kommer Valterssons ultimatum att fungera?”

  1. Gydvan Says:

    Ja då får hon väl dra, själv så är jag misstänksam mot MP överhuvudtaget och MV har jag en del frågetecken på.
    De har en bra miljöpolitik men när det gäller övriga frågor som tex arbetsrätt så är jag misstänksam mot dem. Har fortfarande inte förlåtit den förra LAS-missen de gjorde.

    Själv blir jag allmänt bångstyrig om någon försöker pressa mig på ett beslut som jag själv inte vill.

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 1 232 andra följare

