Snälla Maud – stanna 10 år till!

Ropen på Maud Olofssons avgång skallar allt högre och från allt fler håll. Såväl Stureplanscentern som Tingsrydscentern vill se en annan än Maud på tronen. Till med Piff och Puff i AB är överens om att Maud Olofsson borde skaffa ett annat knäck. Maud Olofsson meddelar via härold från Abu Dhabi att det är kul att vara partiledare, och alla har rätt att ha kul.

Tokmoderaten låter meddela att han föredrar en funkig gotländska istället för Maud. Dags för Antonsson att skaffa grön näsa och bli centerpartist? Personligen vet jag inte vad jag tycker. Å ena sidan är Olofsson en inkompetent minister, å andra sidan är Maud en inkompetent minister. Illa för landet, bra för min inspiration.

Eftersom både jag och Maud Olofsson gillar att ha kul bör hon ha kul i minst  10 år, så även jag kan ha kul lika länge…

NetRoots | SAP | Pingat på Intressant | Politometern

Etiketter: , ,

2 svar to “Snälla Maud – stanna 10 år till!”

  1. Gydvan Says:

    Ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta när jag hör henne uttala sig
    Ska jag skratta för att Maud O har så totalt noll koll på vad hon säger eller ska jag gråta för att hon har en roll som en av de i Sverige som har mest makt?
    Tänk att denna människa har varit vår vice statsminister……

  2. DJ Maud : Hannes Hervieu Says:

    […] Min grymma Chef! RogerJ Jinge Martin Moberg Politisk vardag Nestor Tokmoderaten Edvin Alam Röda Berget Johan Hedin Leine Johansson Ingela Vimmerby UppenbarR. DN1 SVT SVD […]

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

Gör sällskap med 1 241 andra följare

